reklama

Ďakujem vám...

Päť mesiacov je v živote človeka relatívne krátka doba. Niekedy si ich ani nevšimneme, nepoznamenajú náš život nejako extra zvláštne. No niekedy sú naopak plné a bohaté na udalosti, zážitky, smiech, radosť, nové poznanie... Tak, ako aj mojich päť mesiacov strávených v Bruseli.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prišla som do Belgicka v marci- na stáž do európskej inštitúcie. Ako vyštudovaná novinárka som sa chopila šance, ktorá sa mi núkala na tlačovom oddelení. Práca ma chytila už v prvé dni. Niečo, čo som chcela robiť už odjakživa. Prekladať, písať, štylizovať, vyhľadávať informácie. Moje ubytovanie bolo tiež super, spolubývajúci, domáci, okolie....Na rozdiel od väčšiny ľudí v Bruseli, ktorí ho považujú za "špinavé a škaredé mesto", mne sa zapísalo do srdca hlboko. Možno aj práve vďaka ľuďom, ktorých som spoznala a ktorým sa chcem poďakovať...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zuzane, za to, že bola tou najlepšou šéfkou a zároveň aj kamarátkou, ktorá ma vzala k lekárovi, keď som sa predávkovala kofeínom :-) Tine, za presné manuály, podľa ktorých som vedela dať články na internet a trafiť napríklad aj na pláž k moru. Nele, ktorá bola mojou naj kamarátkou počas tohto fajn obdobia a dúfam, že aj naďalej budeme pri fľaškách Sangrie spolu rozoberať chlapov. Miši, za jej perfektný humor a kopec českých článkov, ktoré som tak zbožňovala prekladať ("Miša? Červenec je júl???"). Vďaka patrí aj Tobimu, ktorý ma vždy vedel pochopiť a hlavne, na ponúkaný drink stále odpovedal "Why not?"; Therese za inštruktáž k najlepším nákupom a praktickej ukážke, ako skonzumovať kýblik zmrzliny za 5 minút; Agnes za spiklenecké pohľady v kancelárií, keď naše talianske kolegyne hlučne "komunikovali so svetom"; Marzene, s ktorou sme pri degustácii Zubrowky zabudli na spory o oštiepok...A ešte všetkým, ktorí mi spestrili môj pobyt v Bruseli svojou prítomnosťou, skúsenosťami, radami, party... ĎAKUJEM!!! 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

PS pre niekoho, kto vie:

And tell me, did Venus blow your mind
Was it everything you wanted to find
And did you miss me while you were looking for yourself out there  

Lucia Žiláková

Lucia Žiláková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  1x

manželka, mama, kamarátka, dcéra :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu