reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Žiláková

Lucia Žiláková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  1x

manželka, mama, kamarátka, dcéra :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Práca pre teroristu alebo aj „bossing“ na pracovisku

Lucia Žiláková

Práca pre teroristu alebo aj „bossing“ na pracovisku

Bossing je definovaný ako psychické šikanovanie v zamestnaní, ktoré vykonáva na svojom podriadenom pracovníkovi nadriadený pracovník (vedúci zamestnanec). Celý život som mala zo seba pocit, že som skôr flegmatička a dokážem byť vždy „nad vecou". Od vysokej školy som už pracovala na viacerých miestach, učila som jazyk na základnej škole a potom som väčšinu kariéry pracovala v tlačovej a mediálnej sfére. Nadriadených som mala rôznych - príjemných a ľudských, ale aj rezervovaných, či workoholikov. Napriek tomu som sa v žiadnom zamestnaní nikdy necítila zle, práca ma vždy bavila a robila som ju s radosťou.

  • 27. okt 2012
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 2 245x
  • 6
Materstvo – teória verzus prax :-)

Lucia Žiláková

Materstvo – teória verzus prax :-)

V našej rodine bol prvým dieťatkom sesternicin Oliverko. Ja ako veľká bezdetná mudrlantka som sesternici dávala užitočné rady a krútila som hlavou nad všetkým, čo sa vymykalo z prísneho, prípadne zaužívaného režimu. Čo som sa ja zaprisahávala, že "ja veru svoje dieťa nebudem zabávať, aby sa  najedlo" alebo že "moje dieťa veru bude spávať iba vo svojej postieľke" a podobne. Ako sa hovorí, prišiel na psa mráz a teraz to tu mám aj s úrokmi pri mojom 1,5 ročnom Lackovi :-)

  • 10. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 227x
  • 3
Starí rodičia sú náš poklad

Lucia Žiláková

Starí rodičia sú náš poklad

Mať starých rodičov je požehnanie. Sú milí, múdri, rokmi a životom ošľahaní. Sú tu pre svoje deti a pre svoje vnúčatá, aby ich pochopili, poučili, povzbudili a rozmaznali. Ešte donedávna som mala to veľké šťastie, že som mala všetkých štyroch starých rodičov. Starú mamu a starého otca „z mesta" a babku s dedkom „z dediny".

  • 4. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 177x
  • 3
Výťahové rozhovory

Lucia Žiláková

Výťahové rozhovory

Určite to každý, kto býva v paneláku pozná. Čakáte na výťah a príde sused. Nastúpite, stlačíte príslušný gombík a... Začínajú sa trápne sekundy. Buď mlčíte, pozeráte sa na stenu, prípadne očami posúvate poschodia, nech už, preboha, príde to vaše a vy budete môcť vystúpiť. Alebo sa pustíte do konverzácie so susedom...

  • 19. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 557x
  • 17
„Relax-take it easy“ na grécky spôsob

Lucia Žiláková

„Relax-take it easy“ na grécky spôsob

A nakoniec to prišlo! Po piatich mesiacoch driny vytúžená dovolenka. Každoročne v lete cestujem do gréckej Parálie za kamarátkou Erikou. Po minulé roky som chodievala autobusom, ale vekom akosi moje samodeštrukčné sklony slabnú a tento rok som si kúpila letenku. Aká som bola šťastná, keď som namiesto 25 hodín strávila na cestách iba necelé 3...

  • 28. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 234x
  • 4
reklama
Ďakujem vám...

Lucia Žiláková

Ďakujem vám...

Päť mesiacov je v živote človeka relatívne krátka doba. Niekedy si ich ani nevšimneme, nepoznamenajú náš život nejako extra zvláštne. No niekedy sú naopak plné a bohaté na udalosti, zážitky, smiech, radosť, nové poznanie... Tak, ako aj mojich päť mesiacov strávených v Bruseli.

  • 23. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 237x
  • 0
Príbehy zo života učiteľského

Lucia Žiláková

Príbehy zo života učiteľského

Minule som niekde čítala spoveď jednej praktikantky, budúcej učiteľky. Chúďa, učila ešte len prvý týždeň a zážitkov mala na tri strany. Ja som sa tomuto šľachetnému povolaniu venovala len rok a pol a príbehov mám na jeden menší paperback. Bývalé kolegyne by mohli vydať aj román a tromfnúť Rowlingovú, myslím si. A dávam svoj pomyselný klobúk dolu pred nimi, ako aj pred všetkými učiteľmi, ktorí majú neľahkú a dosť nevďačnú úlohu.

  • 10. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 208x
  • 6
Prečo musím mať stále hlučných susedov...?

Lucia Žiláková

Prečo musím mať stále hlučných susedov...?

Je pol druhej v noci a ja by som chcela strašne spať. Chcela, ale nemôžem...Nie, netrápia ma výčitky svedomia, ani som si na večeru nedala slaninu. Dôvod je prozaický a prostý... Nad hlavou mi dupe suseda. Neviem, možno pocítila potrebu si zacvičiť, možno je nervózna, možno nevie spať, lebo si dala na večeru slaninu. Ktovie...Jedno je isté- neviem spať, tak premýšľam o tom, prečo musím mať stále len ja hlučných susedov...

  • 19. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 373x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu