reklama

„Relax-take it easy“ na grécky spôsob

A nakoniec to prišlo! Po piatich mesiacoch driny vytúžená dovolenka. Každoročne v lete cestujem do gréckej Parálie za kamarátkou Erikou. Po minulé roky som chodievala autobusom, ale vekom akosi moje samodeštrukčné sklony slabnú a tento rok som si kúpila letenku. Aká som bola šťastná, keď som namiesto 25 hodín strávila na cestách iba necelé 3...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Hneďv lietadle som sa zoznámila s Angelikou a jej malou dcérkouLíviou. Obe boli milé a dokonca som sa s nimi zviezla autom z Tesaloníkaž priamo do Parálie. Erika ma už čakala, aj s novou kolegyňou Petrou.Poviem vám, takú bláznivú, spontánnu babu som ešte nestretla. Po pár hodináchsom mala pocit, že ju poznám už roky. Každý deň som doobeda spala, potom somniečo navarila a poobede hor sa na pláž! Moja snehulienkovská pleť sa prebralak životu a pomaličky začala naberať ten správny, červenohnedý odtieň.Večer som sa chodievala prejsť s Angelikou a Líviou (malá ma vytiahlana ruské kolo, zábavný vláčik, či na poníkov). No a potom smes babami sedávali na terase, popíjali drinky a kecali. Nikdy smeneboli samy, pretože u nás vkuse boli ich frajeri- kapitán pirátskej lodeAris a vojak Chadzis.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Človek sao Grékoch najviac dozvie nie z príručiek a internetu, ale odnich osobne. O tom, ako si vážia svoje rodiny, ako tvrdo vedia pracovať,aký životný štýl sa im páči...Stačí si ľahnúť na pláž (sama) a hneď saobjaví typický grécky „kamaki“, t.j. „balič“. Prisámfakt, tí vedia asiv každom jazyku zložiť nejaký kompliment. Ale recept voči nim jejednoduchý- povedať, že som vydatá, prípadne niekedy postačí aj zadaná. Hneďdvihnú kotvy a idú o „uterák dál“. Na pláži ma zakaždým dostane frapé.MŇAAAAAM!!! Vedela by som predstaviť mesiace vylihovania so slamkouv ústach. Sem-tam sa ovlažiť v mori, obrátiť na druhú stranua pražiť sa ďalej. No a noci patria vychýreným podnikom. Výber nie jeaž taký obrovský ako napríklad v jednom stredisku na Chalkidikách (však,Stef?), ale úplne postačí. Rôzne plážové bary, ale aj obrovské kluby. Ak si vásbarman vyhliadne, môžete sa tešiť na noc plnú drinkov zadara a superzábavy. Nám sa pošťastilo spoznať Kostasa J Hlboký pohľad, dlhé vlasy, rovnako šarmantný kukaždej dáme. Ale hlavne- zakaždým sa na pulte objavili nové drinky pre Petru,Chadziho a mňa. Samozrejme, popíjal s nami. Zvláštnosťou je, že keďsa podľa barmana vynikajúco bavíte, hodí na vás štós servítok ako konfety.Takto sa dá veru prehýriť noc až do rána bieleho...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Desať dní miubehlo ako voda. Teraz sedím doma a prezerám si fotky. Hm...Tak o roksa opäť vidíme, Hellas!

Lucia Žiláková

Lucia Žiláková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  1x

manželka, mama, kamarátka, dcéra :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu